O mnie
- Neurologopeda, Logopeda, Pedagog
- Terapeuta Specjalista RCM® Neurorehabilitación
- Terapeuta Ortodoncji Funkcjonalnej systemem MFS
- Członek Polskiego Towarzystwa Terapii Miofunkcjonalnej
- Instruktor Masażu Shantala

Jestem absolwentką Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na kierunku „Podyplomowe Studia Kwalifikacyjne Logopedii i Medialnej Emisji Głosu” oraz Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej kończąc Podyplomowe Studium Neurologopedii. Pozostaję aktywna zawodowo od 2011 roku. Na przestrzeni tych lat pracowałam w Poradniach Logopedycznych oraz w ramach oddziałów Neurologicznych i Rehabilitacji Neurologicznej. Miałam okazję współpracować w zespołach turnusowych, a także angażowałam się w projekty unijne. Ogromną satysfakcję sprawia mi aspekt dydaktyczny tworząc szkolenia dla kadry pedagogicznej, a także dla osób rozpoczynających przygodę z logopedią. Nieustannie poszerzam swój warsztat w trosce o najwyższą jakość działań terapeutycznych.
Aktualnie pracuję z dziećmi i młodzieżą w Niepublicznej Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej, Centrum Intensywnej Rehabilitacji i Terapii oraz w szpitalu na Oddziale Neurologicznym dla dorosłych. Praca z wymagającym pacjentem jest moją pasją, dlatego postanowiłam przeznaczyć więcej czasu na działania diagnostyczno- terapeutyczne w ramach własnego gabinetu. Mając na celu poprawę jakości życia pacjenta, metody terapeutyczne dobieram indywidualnie stawiając za priorytet podejście holistyczne.
Publikacje
- Tomaszuk-Wieczorek R., Larysz D.: Zaburzenia tekstu w schizofrenii na podstawie badań własnych metodą indywidualnych przypadków. Część praktyczna. W: Logopedia Silesiana 4. Red. O. Przybyla, Wyd. Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2015
- Tomaszuk-Wieczorek R., Larysz D.: Zaburzenia dyskursu w schizofrenii. W: Logopedia Silesiana 2. Red. O. Przybyla, Wyd. Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2013
Pozostała aktywność naukowa/zawodowa
- Członek Polskiego Towarzystwa Terapii Miofunkcjonalnej od 04.05.2022r.
- Prowadzenie Szkoleń z zakresu:
- „ Prelogopedycznych działań w grupie przedszkolnej” „Masażu logopedycznego dzieci i młodzieży” „Neurologopedycznego postępowania diagnostyczno-teraputycznego w czasie i po hospitalizacji dorosłego pacjenta z poudarowymi zaburzeniami w komunikacji językowej”
- „Masażu logopedycznego dzieci i młodzieży”
- „Neurologopedycznego postępowania diagnostyczno-teraputycznego w czasie i po hospitalizacji dorosłego pacjenta z poudarowymi zaburzeniami w komunikacji językowej”
- „Afazja dziecięca – teoria i praktyka” – wygłoszenie referatu na Seminarium „INTEGRACJA” z okazji 20-lecia utworzenia klas integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków w Mikołowie (24.04.2015)
- Instruktaż Relaksacyjnego Masażu Shantala dla Zespołu Terapeutów, Wolontariuszy oraz Uczestników Programu Intensywnej Psychofizjologicznej Terapii Jąkania w Wiśle (od 2011 do 2015r.)
